Vyřazení 2G/3G
Vzhledem k tomu, že se operátoři mobilních sítí v mnoha zemích snaží zdokonalit své technologie pro budoucnost, jejich sítě 2G/3G jsou postupně rušeny. Toto postupné ukončení provozu sítí 2G/3G znamená, že funkce tísňového volání (eCall) již nebude k dispozici.
Vozidla, kterých se to týká, jsou uvedena níže podle názvu modelu a kódu modelu*.


Důležité:
Zákazníci, kteří mají vozidla vybavená zařízením 112-eCall, které využívá sítě 2G/3G, by si měli uvědomit, že pokud budou tyto sítě v jejich zemi nebo regionu postupně ukončeny, služba eCall nebude fungovat a v případě nehody nebude iniciováno žádné tísňové volání - ať už prostřednictvím airbagu nebo ručně spuštěného volání eCall pomocí SOS tlačítka ve vozidle.
Pozadí:
Rozhodnutí o postupném ukončení mobilních sítí a následné dopady na vlastnosti a funkce vozidla nemůže společnost Honda ovlivnit. Termín ukončení se v jednotlivých zemích a u jednotlivých operátorů liší, ale pokud se tak již nestalo, bude zahájeno v příštích pěti letech.
Zařízení používaná pro podporu sítí 2G/3G budou odstraněna, a proto tyto sítě již nebudou k dispozici. Mezi důvody plánovaného postupného ukončování patří:
- Zlepšené služby: Využívání sítí 4G/5G nabízí vyšší rychlost, lepší konektivitu, větší objemy dat a podporu moderních technologií.
- Zastaralá technologie: Sítě 2G/3G zastarávají, protože novější sítě poskytují lepší možnosti datové a hlasové komunikace.
Případné dopady na další funkce vozidla jsou předmětem zkoumání.
V případě jakýchkoli dotazů se obraťte na místního prodejce nebo na zákaznické centrum společnosti Honda.
Jazz
Včetně Jazz-Crosstar
GR3, GR6
Civic
včetně typu R
FL4, FL5
Honda e
ZC7
HR-V
RV5
e:Ny1
RS1
ZR-V
RZ4
CR-V
včetně hybridu
RT5, RT6, RW1, RW2, RS5, RS6, RS8
*Kód modelu najdete v identifikačním čísle vozidla (VIN) podle 4., 5. a 6. číslice. např. JHMGR3800NS200001