CMX1100 Rebel

V každém z nás je rebel.

Tři motocykly Honda CMX1100 Rebel před budovou


Nejde jen o to, kde jste byli. Jde o to, kam se chystáte. A nový model CMX1100 Rebel je zkonstruován tak, aby vás povozil v jedinečném stylu. Charakteristický dvouválcový motor má mohutný zátah při jízdě od nejnižších až do středních otáček. Uvolněnější jízdní poloha – řídítka zvednutá a posunutá dozadu směrem k jezdci, stupačky posunuté dopředu a o 10 mm vyšší sedlo – umožňují pohodlnější a jistější jízdu. A nový jasný 5palcový TFT displej s aplikací Honda RoadSync pro připojení chytrého telefonu vás udrží v obraze, i když jste na cestě a pokračujete dál.

Záběr zepředu na figuranta na motocyklu Honda CMX1100 ve městě

Dlouhý, nízký a krásný

CMX1100 Rebel je také tenký.

Výška sedla 710 mm pro snadnou manipulaci při nízkých rychlostech a snadný dosah na zem. A detaily jsou opravdu tak akorát. Nad sllným motorem se nachází palivová nádrž o objemu 13,6 l. Přední a zadní blatníky jsou vyrobeny z 1 mm silné oceli a jsou připevněny na hliníkovém tlakovém odlitku. Kulatý světlomet, který je skutečnou klasikou motocyklového designu, vyniká také moderním vzhledem; jeho čtyři jasné LED žárovky určují styl Rebel, stejně jako LED ukazatele směru a zadní světlo s čirou čočkou. CMX1100 je také motocykl, který vypadá opravdu stejně dobře i s jezdcem v sedle – protože na tom záleží.

Záběr zepředu na figuranta na motocyklu Honda CMX1100 ve městě

Ovládání výkonu

A síla kontroly.

Výkonný motor modelu CMX1100 Rebel držíte pevně v pravé ruce díky důmyslné elektronice, s jejíž pomocí je každé otočení plynovou rukojetí naprosto přirozené a přináší čisté vzrušení. Systém Throttle By Wire nabízí tři výchozí jízdní režimy - Standard, Sport a Rain - nově zdokonalené pro vyšší výkon, spolu s optimalizovaným systémem Honda Selectable Torque Control (HSTC) a Wheelie Control. V uživatelském režimu si navíc můžete přizpůsobit parametry, včetně výkonu a brzdění motorem. Vylepšili jsme také volitelnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovku (DCT) pro plynulejší rozjezdy a zastavování a intuitivní reakce při nízkých rychlostech v zatáčkách.

Boční pohled na figuranta na skútru Honda CMX1100 ve městě

Surový styl

Navrženo pro jízdu.

Designově výrazný ocelový hlavní rám využívá 35mm trubky, které vytvářejí dlouhý a nízký vzhled bobberu, spolu s odolnou kyvnou vidlicí o průměru 50,8 mm. Nenechte se však mýlit, tento motocykl je určen k jízdě i obdivu. Proto jsme na základě zpětné vazby od lidí, kteří tomu opravdu rozumějí, provedli několik úprav jízdní polohy: Majitelé rebelů. Řídítka jsou stažena o 28 mm a zvýšena o 12 mm. Stupačky se posunuly o 50 mm dopředu a sedlo – využívající novou vysoce kvalitní uretanovou pěnu – je o 10 mm silnější, takže výška sedla je (stále pouhých) 710 mm. Jaký je výsledek? Mnohem více prostoru pro různé výšky jezdců a uvolněnější jízdu s větším komfortem a ovladatelností.

Stylová jízda

Dobře se porozhlédněte a vyberte si ten svůj.

Otáčejte přetažením Otáčejte přetažením

Upozornění – obrázky na stránce obsahují modely s mimoevropskou specifikací a barevnou variantu, která se v Evropě neprodává.