NT1100

Nová éra cestovních strojů

NT1100, přední dynamický poloprofil, se spolujezdcem


NT1100 je elegantní, sofistikovaný a zcela moderní cestovní motocykl. A my jsme ho právě modernizovali. Dvouválcový motor nyní disponuje větším točivým momentem v nízkém a středním pásmu, což zlepšuje akceleraci. Na novém sportovním aerodynamickém krytu je umístěn snadno nastavitelný štít a LED světlomety s novými ukazateli směru s DRL, zatímco základem modernizované elektronické sady je nová řídicí jednotka IMU (jednotka měření setrvačnosti), která přizpůsobuje ovládání motocyklu jízdě. Lepší reakce volitelné převodovky DCT při nízkých rychlostech také přináší skutečný rozdíl, stejně jako nová volba elektronického odpružení (ES), která posouvá motocykl NT1100 na novou úroveň. Naprostá jezdecká dokonalost.

icon engine
Elektronické odpružení
Opružení Showa-EERA™ je nyní volitelnou součástí výbavy, optimalizovanou pro různé jízdní podmínky v závislosti na zvoleném jízdním režimu.
drive icon
Daytime Running Lights
Světla pro denní svícení jsou nyní integrovaná se směrovými světly pro lepší viditelnost chodci i ostatními účastníky silničního provozu.
ikona emisí
Zvýšená přepravní kapacita
Standardně dodávané postranní kufry nyní pojmou další 4 litry, což znamená, že do obou lze pohodlně uložit celoobličejovou helmu.
multimediální systém
Nastavitelný čelní štít
Čelním štítem nastavitelným v 5 úrovních lze nyní ještě snadněji pohybovat jednou rukou vsedě.
safety
Šestiosá IMU
Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) rozšiřuje rozsah ovládání podporující nové ABS v zatáčkách, kontrolu zdvihu zadních pneumatik, DCT a další.
Objem zavazadlového prostoru
Modernizovaná dvouspojková převodovka
Velmi oblíbená volitelná převodovka DCT je nyní velmi plynulá při nízkých rychlostech a při rozjezdu.

NT1100, snímek z boku při jízdě po městě

Dokonalý společník na cesty

Jsou to právě detailní vylepšení, která z nového NT1100 dělají dokonalého společníka na dlouhodobé cestování, a na všech se podíleli lidé, na kterých záleží - majitelé NT1100. Nová dynamická přední kapotáž elegantně zahaluje jezdce do aerodynamické účinnosti při vysokých rychlostech, zvyšuje ochranu proti větru a snižuje únavu. Štít nastavitelný v 5 úrovních je nyní možné nastavit i vsedě (a při stání) jednou rukou. Obě víka brašen jsou hlubší, takže je v nich více místa a vejde se tam i celoobličejová přilba. Přední blatník je nyní prodloužený o dalších 150 mm směrem dozadu a funguje jako ochrana, která odvádí stříkající vodu pryč. Velká 20litrová palivová nádrž poskytuje svobodu jízdy na dlouhé vzdálenosti, kdy je možné ujet až 400 km mezi jednotlivými tankováními.

NT1100, snímek z boku při jízdě po městě

Výkon pro každou příležitost

Když potřebujete krouticí moment, potřebujete krouticí moment . Zejména při předjíždění se spolujezdcem a zavazadly. Dvouválcový motor s rozvodem OHC o objemu 1 084 cm3 má totiž o 7 % vyšší točivý moment, a to od nejnižších otáček až do středního rozsahu. Díky vyššímu kompresnímu poměru 10,5:1, novému klikovému hřídeli a ojnicím má také vyšší výkon ve středním rozsahu. Reakce škrticí klapky TBW (Throttle By Wire) byla optimalizována pro linearitu, což zajišťuje plynulejší odezvu odpovídající zvýšení výkonu. Rozdíl v akceleraci při řazení je okamžitě patrný. Dvouválcový motor je také účinný, na litr paliva ujedete až 20 km. A zvuk výfuku vytváří osvěžující, pulzující rytmus – dokonalá kulisa pro dlouhou jízdu.

NT1100, snímek z boku při jízdě po městě

Aktualizovaná elektronika pro lepší ovladatelnost

Srdcem vynikajících jízdních schopností modelu NT1100 je šestiosá IMU, která je umístěna uprostřed stroje a v reálném čase měří, co přesně motocykl dělá a jak to dělá. To znamená, že tříúrovňový systém kontroly trakce Honda (HSTC) nabízí nově zdokonalené řízení trakce zadního kola a také řízení trakce k zamezení zvedání předního kola. Jízdní jistotu navíc zvyšuje systém ABS pro zatáčení, který je novým doplňkem elektronické výbavy. IMU snímá úhel náklonu, zpomalení a míru prokluzu předních a zadních kol a řídí brzdný tlak prostřednictvím systému ABS. Pohotovostní hmotnost 238 kg také umožňuje snadné ovládání v nízkých rychlostech a sportovní pocit při jízdě.

NT1100, snímek z boku při jízdě po městě

Zvýšená bezpečnost díky pokročilým pomůckám pro jezdce

Vyplatí se být vidět, a to na mnoha úrovních. Na stylu samozřejmě záleží a nové dvojité projektorové LED světlomety s designem dálkových/potkávacích světel Hidden Eye rozhodně působí neohroženě a přitahují pozornost. Důmyslná světla pro denní svícení (DRL), nyní se zabudovanými směrovými světly, velmi viditelně označují polohu na silnici pro všechny ostatní vpředu, zatímco technologie samočinného signálu nouzového zastavení (ESS) ovládá zadní směrová světla a upozorňuje účastníky silničního provozu za vozidlem na situaci, kdy je třeba prudce zastavit. A abyste byli během jízdy neustále ve spojení, je 6,5palcový dotykový TFT displej vybaven funkcemi Apple CarPlay® a Android Auto® pro integraci chytrých telefonů. K dispozici je také nová varianta elektronického odpružení pro přesnou odezvu a přizpůsobení.


Odpružení NT1100 Showa-EERA

Upgrade elektronického zavěšení

Přesně na to jste čekali...

Odpružení Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) je nyní volitelnou výbavou. Díky nastavení vyvinutému speciálně pro model NT1100 systém okamžitě poskytuje optimální tlumicí sílu v závislosti na rychlosti zdvihu, jízdní dynamice a poloze motocyklu zjištěné pomocí IMU a dalších senzorů. Přizpůsobuje se v reálném čase; při brzdění se řídí propružení předního kola, aby se udržela stabilita, a jízda je tak nesrovnatelná s klasickým řešením. A systém Showa-EERA™ se automaticky propojí s volbou jízdního režimu: TOUR poskytuje tvrdý tlumič pro vyšší rychlosti, URBAN nabízí zlatou střední cestu s ohledem na pohodlí a RAIN používá nižší tlumicí sílu, čímž vyhlazuje odezvu a zpětnou vazbu. Je možná úprava nastavení. Předpětí zadní pružiny je možné přizpůsobit a upravit za jízdy.

NT1100 TFT a volba jízdního režimu

Dokonalé nastavení

Jezděte tak, jak chcete.

Díky elektronickému ovládání plynu a jednotce IMU pokrývají tři výchozí jízdní režimy většinu situací a spolu s tříúrovňovým volitelným systémem kontroly trakce Honda (HSTC) nabízejí nově optimalizované řízení jízdy. URBAN poskytuje všestranné střední nastavení výkonu motoru a brzdění. RAIN omezuje výkon a brzdění motorem na mokrém povrchu, zatímco TOUR poskytuje plný výkon motoru a standardní brzdění motorem pro silnou akceleraci při jízdě se spolujezdcem a zavazadly. UŽIVATELSKÉ přizpůsobení výkonu, brzdění motorem a HSTC umožňuje nastavit výkon a pocit právě tak, jak chcete. Každý jízdní režim je také propojen s odezvou odpružení ve volitelném systému Showa-EERA .

Elegance výrazu

Dobře se porozhlédněte a vyberte si ten svůj.

  • Matte Warm Ash Metallic Standard
  • Gunmetal Black Metallic Standard
  • Pearl Hawkseye Blue Standard
*