Obraťte se na nás
Jak vám můžeme pomoci?
Chceme, abyste si pomysleli: „to byla ale skvělá zákaznická služba“ – a my uděláme vše pro to, aby to tak bylo. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat.
Email: info.cz@honda-eu.com
Telefon: 257 100 111
Provozní doba: Pondělí až pátek 9:00 - 18:00
Honda Motor Europe Limited, organizační složka Česká republika
Bucharova 2641/14, 158 00 Praha 5
IČ: 24267007, společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu A., vložka 75845.
Hlášení nekalého jednání
Honda Motor Europe Limited bere hlášení nekalého jednání velmi vážně. Máte-li obavy týkající se kteréhokoli bodu na seznamu níže, použijte službu HME Speak Up dostupnou na adrese deloitte-halo.com (Honda Motor Europe Speak Up). Oznámení jsou zcela důvěrná, a pokud o to nebudete stát, nemusíte odhalovat svou identitu.
Služba HME Speak Up je určena k zasílání oznámení týkajících se níže uvedených oblastí:
- šikana,
- úplatky/korupce,
- jednání v rozporu s filozofií / kodexem chování / postupy společnosti,
- střet zájmů,
- diskriminace,
- podvod,
- zdraví / bezpečnost / životní prostředí,
- sexuální obtěžování a napadení,
- zneužití funkce,
- krádež,
- jiné vážné přestupky.
V případě jakýchkoli dalších dotazů týkajících se této služby a toho, jak funguje, pište na e-mailovou adresu euhalosupport@deloittece.com
Službu HME Speak Up nepoužívejte v případech týkajících se produktů či služeb společnosti Honda. HME Speak Up nebude odpovídat na zprávy ohledně produktů či služeb, ani se jimi nebude zabývat. K tomu využijte kontakty níže.
Dotazy a připomínky ohledně produktů/služeb
Máte-li připomínky nebo dotazy ohledně produktu či služby Honda, HME Speak Up nekontaktujte. V takovém případě se obraťte na prodejce, od kterého jste produkt či službu zakoupili, na zákaznické centrum Honda nebo asistenční službu Honda prostřednictvím kontaktů na této webové stránce (přejděte na stránce dolů).